duminică, 9 februarie 2014

Sondaj pentru gameplay

Ok,am văzut propunerile voastre dar acum a intervenit altă problemă... ce să aleg mai repede? Păi...de ce să nu alegeți voi nu? Am făcut un sondaj pe blog (e în dreapta) cu lista jocurilor cerute de voi în comentarii și acum tot ce trebuie să faceți e să votați.Țineți minte, puteți să votați mai multe jocuri nu doar unul apoi în ordinea voturilor voi selecta jocurile pentru gameplay.Dacă aveți propuneri noi chiar vă rog să lăsați comentariu pe blog sau pe facebook și vor intra în sondaj dacă îndeplinesc niște condiții (Captain TPB :)) ).Nu sunt genul care cumpără jocuri,n-am steam... așa că.,ce nu e pe torrent n-o să fie nici în gameplay-uri.Nu prea îmi place să joc online și d-asta nu cumpăr...singurul care va face excepție e GTA V... pentru că e GTA și asta spune tot.Deci... vă aștept cu votul!


Mai jos am pus prima ediție:

8 comentarii:

Eazy spunea...

samp? WTF o fi fain da pentru gameplay cu comentariu suna plictisitor

Anonim spunea...

Fa Nea Ilie cu voce

demisonyc spunea...

Pai incearca Max Payne 3 e ideal pentru un gameplay. Are grafica uimitor de buna si un story si mai si :D

Radu Cosovan spunea...

Poti face gameplay cu max payne 1,2 & 3

Tary spunea...

@demisonyc Mersi pentru propunere, ai dreptate e un joc super.. l-am terminat la scurt timp dupa aparitie.

Tary spunea...

@Eazy Nici eu nu sunt incantat... nu o sa fac prea repede gameplay cu samp ca oricum sunt incurcat cu Nea Ilie.. trebuie sa termin episodul si daca tot o ard pe samp.. de ce sa nu o fac cu folos.

Pmaniw Gaming spunea...

Da fa Nea Ilie cu vocea !

Poclitar Gabriel spunea...

Mie mi se pare ca cel mai bine te descurci cu Nea Ilie! Tot mai amuzant, mai interesant... Schimbarea asta o asteptam eu. Continua tot asa!

Trimiteți un comentariu

Etichete

 
Powered by Blogger