duminică, 8 decembrie 2013

Probleme cu gâtul?

Zic și eu... că mă roade curiozitatea de mulți ani pe tema asta.Presupun că ați mai întâlnit persoane care stau la pc cu gâtul sucit spre monitor și monitorul să fie poziționat în colțul biroului...și acesta poate fi pus fără probleme pe centru,adica n-are nici un obstacol.E vreun avantaj în treaba asta? E mai relaxant așa decât să fi în linie dreaptă cu scaun>corp>cap>monitor? Eu pur și simplu nu înteleg persoanele astea...  știu că omu face ce vrea pana lui în casa lui dar totuși.. cu ce ajută? Eu m-am găndit așa,stau în felul asta să-i pălească durerea de gât după un timp și să nu mai stea atâtea ore la calculator.Daca sunteti dispusi sa lasati un comment cu parerea voastra va astept cu placere.

[No ofense deținătorului din poză,p-asta am găsit-o ca exemplu.. părerea mea e părerea mea și e părerea mea pentru că e părerea mea]

1 comentarii:

Anonim spunea...

Si eu am monitorul pus tot in dreapta, insa e mai ok sa-l ai in fata cand ai un birou mai lat, in cazul meu si banuiesc ca si a multora birourile mai noi sunt prevazute si cu suporturi pt monitor tocmai pentru a mari distanta dintre ochi>monitor. In concluzie parerea mea e ca mai bine ar fi sa tii monitorul in fata daca ai minim 60 cm distanta ochi-monitor.

Trimiteți un comentariu

Etichete

 
Powered by Blogger