sâmbătă, 23 noiembrie 2013

Nea Ilie pe stil nou

Nea Ilie e inca aici, n-a plecat doar a renuntat la seria pe sezoane.Multi au inteles gresit ideea, au crezut ca gata... asta a fost tot,s-a incheiat si proiectul taryteam ce sa mai..the end.Nu e asa fratilor, eu mai fac Nea Ilie imi doresc sa fac doar ca nu mai am timpul ala de student sa fac episoade demne de titlul "Sezonul 5 Episodul 1".Asa ca voi face ceva mai light gen Nea Ilie - Jaful. Totusi, am pregatit ceva nou cu Ilie si sper sa fie fun,nu pot sa dau detalii pentru ca stric supriza si n-am facut nimic.Eu acum lucrez la un scenariu daca pot sa-i spun asa si nu e usor deloc pentru ca.... nu mai are balta peste cum avea odata.Cum am terminat cu scenariul imediat m-am apucat de filmat/editat,asta e cel mai frustrant la mine, problema cu scenariul.Daca as avea pe cineva super beton in idei cred ca as face un episod pe saptamana sau la 2 saptamani,dar deh ce sa facem.Daca aveti idei bune sau chiar scenarii scrieti-le in comment si daca e ceva bun le bag la folder,ahh si scrieti nick-ul vostru sau numele vostru, asta pentru credits in caz ca folosesc ideea sa va trec la multumiri speciale. :) Cam atat cu stirile de sambata asta...dacaaaa sti cum zac! Sau nu...

LaterEdit:  Am notat deja 2 idei bune pentru Nea Ilie (mersi Xtreme991 si Vlad. Nissan),dar se potrivesc pentru episoade clasice nu pentru cel care urmeaza dar nu-i nici o problema,din contra daca am scenarii bune imi e usor sa ma apuc de filmari pentru alte episoade.Va astept in continuare cu idei pentru Nea Ilie :D

9 comentarii:

only_g3n1uS spunea...

Hai p mess ! Sambata 23

Xtreme991 spunea...

Tary,te admir pentru ca esti foarte productiv,adica mai mergi si la munca,dar in acelasi timp mai si faci videoclipuri.Ma mai joc ocazional pe sa-mp cu dacia tuning a lui nea ilie.

Tary spunea...

@only Stiu fratie dar m-am culcat devreme ca am treaba....

Tary spunea...

@Xttreme991 Mersi ;) Am notat ideea ta.Destul de buna :D

Tary spunea...

@Vlad. Nissan Buna ideea ta :D, am notat-o,mersi ;)

Valy Gamez spunea...

Tary te admir ca faci munca din greu! Iti dau eu o idee, Maria Si cu Ilie sa le faca o vizita la parinti Mariei, si Ilie sa se duca pe ascuns sa vada ce era in camera Mariei, Ce zici e buna?

Veghes Mihai spunea...

Tary am o idee: Mergi cu Maria in San Fierro si acolo te intalnesti cu aia blonda care are o intalnire cu mitica si o rapesti,o tii captiva la tine in casa

Eazy spunea...

un episod in care ilie isi pierde casa si ramane pe drumuri

Anonim spunea...

eu sunt Anonim care ti-a raspuns ideea cu Marie sa te insele numele meu este : Andrei

Trimiteți un comentariu

Etichete

 
Powered by Blogger