marți, 26 noiembrie 2013

Mai zi ceva :| - San Andreas pe Android si iOS în decembrie


11 comentarii:

CristiPalidu spunea...

Deci prin 2016-2017 vom avea GTA IV pe Android/iOS :))

Anonim spunea...

Si prin 2022 vom avea GTA V pe Android (sa nu prind pe careva ca pomeneste de ios)

Xtreme991 spunea...

Ohoo!Noroc ca de black friday mi-am luat galaxy s4,cand va aparea san andreas pe android...nu ma mai dezlipesc de el...mai ales daca o sa apara si sa-mp pe mobil

ReDDPlague MenTosaN spunea...

Pe EVOTAB 2 o sa mearga ?

Tary spunea...

Nu stiu nimic daca merge pe telefonul X sau tableta Y.Inca n-au dat detalii despre asta.

Anonim spunea...

ba da ce dracu de windows phone 8 o uitat toata lumea

Tary spunea...

E si pe windows dar nu l-am mai precizat.

only_g3n1uS spunea...

Sambata la c ora ne vedem ?

Tary spunea...

@only Dupa ora 8 cred.

only_g3n1uS spunea...

scz frate nu am putut intra am avut prob cu PC ,,,

only_g3n1uS spunea...

maine sunt aksa pana la 17:00

Trimiteți un comentariu

Etichete

 
Powered by Blogger