duminică, 19 mai 2013

Mă simt extrem de prost față de voi...

Acum câteva luni am activat aprobarea comentariilor la youtube să "ușurez" procesul blocarii reclamelor la diferite servere de sa:mp (eu nu vreau să fie promovat nici un server la Nea Ilie).Toate bune și frumoase până azi când dau la sanchi să văd comentariile la un episod.. si vad acolo .. Aprove-remove,aprove-remove...am simțit că-mi crapă capul.PE BUNE? FUTU-I MORȚII MĂ-SII DE OPȚIUNE!!! De ce youtube o mai ține dacă nu funcționează cum trebuie și nu apar toate comentariile in "inbox".Acum m-am apucat să le aprob pe fiecare dar e o muncă titanică....cred că o să dezactivez prostia asta de opțiune și să las comentariile la liber,și să moderez direct din "clip".Îmi cer MII DE SCUZE TUTUROR,sunt muuult mult mai multe comentarii în realitate la episoade.Sper să mă iertați,nu e vina mea... e vina youtube-ului.Stimă!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Etichete

 
Powered by Blogger