miercuri, 6 martie 2013

Nea Ilie Sezonul 4 Episodul 2 a apărut!

18 comentarii:

Anonim spunea...

Superb episodul!Cel mai frumos din toata seria dupa opinia mea!Felicitari tuturor!

Anonim spunea...

Tary zi-mi si mie te rog cum se numeste melodia de la 00:20 si cea de la 4:20 ?

Anonim spunea...

NFS+Bruce Lee+Paranghelie=Nea Ilie

Anonim spunea...

auzi cum facu tuning si stock version ??

Anonim spunea...

tary, iartama pentru ce s-a intamplat pe server :(( sper sa ma ierti ca eu te-am iertat sper sa ma ierti si tu deci ce sa mai zic......


cu drag
LOGAN

ps: tot ma vreau sa stiu serveru care te joci tu ? :(

Tary spunea...

Logane.. sa mor daca te mai tin minte :)) explica in detaliu care a fost treaba ca nu inteleg.Apropo... eu nu joc sa:mp.

Anonim spunea...

wtf !!! cum nu joci pe serverul: hostname

[0.3]Romania Play Ground (RO/ENG/ES)

cum dracu nu ma stii ca astazi m am jucat cu tine !
nu ai zis ca nu mai filmezi nik pana la vara!?
nu ai spus ca vrei sa fi bunici la copii mei (din joc)
si tiam mai zis daca pot sa particip in epurile tale su tu ai zis ca sunt foarte multe persoane !



deci ma bagi in ep sau nu !?!

Tary spunea...

Imi pare rau sa te anunt,dar eu ... nu joc sa:mp.Sunt fel de fel de copii care se dau drept, eu (Tary) pe servere de sa:mp.Tine minte,eu nu joc sa:mp pe nici un server,eu doar filmez Nea Ilie pe serverul meu privat si atat.Ai fost pacalit...

Anonim spunea...

ms tary

sanatate !!

Anonim spunea...

tary
1.ce enb ai in gta ?
2.CUM FACI TUNING VERSION !?(ASTA MA INTERESEAZA PE MINE)
3.ce moduri sunt cele de la nasu marin? vreau si eu animale in joc)
4.de unde ai RPM-ul ala?
5.cuum ai facut sa apara aripile alea 16:14
6.de unde e ai luat motorul la dacie?(sunte tul la motor)
7.cum dateai din maneta ?? 15:07





nu am luat nimic in ordine :((

Anonim spunea...

baaa, raspunde ma la ce am zis !!!! macar spunemi stock-tuning version si atat !! nu mai vreau alt ceva !!!!!

Tary spunea...

http://taryteam1.blogspot.ro/2013/03/dacia-lui-nea-ilie-v2-stock-tuning.html

Anonim spunea...

Da torita tie mam re apucat din nou de samp

Anonim spunea...

tary zimi dami si mie suntetul motorului la dacia lui ilie, si enb-ul TE ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

Tary spunea...

Nu pot sa le dau,scuze.

Anonim spunea...

Tary imi zici si mie programul cu care editezi videourile pe care le faci? sau cum faci sa pui cadrul pe un anumit personaj??

Anonim spunea...

tary numele meu e Alin, alin_varga27@yahoo.com e e-mailu' meu..vreau sa fac si eu nea ilie cu tine si echipa ta. PM me

Tary spunea...

Nu mai primim actori...

Trimiteți un comentariu

Etichete

 
Powered by Blogger