duminică, 27 ianuarie 2013

Body physics in CryEngine3...wait...what?

Vă mai amintiți de posturile acelea cu "Body physics in Cry Engine 3" (beamNG), în care ni se prezenta fizica uimitoare a unor mașini rulând pe diferite terenuri accidentate sau ciocnindu-se de parapeți? Ei bine,creatorii și-au mutat jucăriile de pe CryEngine 3 (probabil că acesta mânca prea multe resurse :-?) , pe engine-ul Torque3D.Ei spun că acesta rulează "mai bine ca niciodată" și acum lucrează la un  joc cu mașini..evident,pe acest engine cu "awesome physics".
Mai jos puteți vedea un clip cu "beamNG" pe noul lor engine Torque3D ,nu pe Cryengine3.

Din clip,acest Torque3D se vede destul de bine..dar totuși parcă se simte puțin diferența față de Cry.Încă n-au prezentat o coliziune să vedem și fizica dar,dacă ei zic că-i bun,așa o fi. :)
Așteptăm noi clipuri și de ce nu,și un demo al jocului.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Etichete

 
Powered by Blogger