luni, 7 ianuarie 2013

Am intrat in ultimul an de Nea Ilie

Din fericire pentru mine si, din pacate pentru altii,inevitabil...am intrat in ultimul an de Nea Ilie.Da,sezonul 4 este ultimul sezon,nici mie nu-mi vine sa cred ca m-am tinut pana acum sa-l fac,mi-am consumat si ultima secunda de timp liber pentru el,in timpul producerii episoadelor bineinteles.Daca ma intrebati....de ce e ultimul sezon? Pai,anul acesta termin facultatea,si cand termin facultatea... termin si acel timp liber,care-l foloseam omorandu-mi retina filmand si editand Nento' Ilie.Inca nu m-am hotarat pe deplin ce o sa se aleaga de serial,daca il va produce altcineva imediat dupa ce ma retrag eu.In orice caz,tineti minte,voi anunta oficial cine va produce serialul in locul meu...cine va face de capul lui nu stiu ce episod pe youtube si nu ati vazut vreun anunt cu el pe channelul oficial de youtube tary1zalman20 sau pe acest blog...inseamna ca e doar un fake.Acum sa vorbesc si despre sezonul 4 episodul 2 (pardon,scrisesem 1),o sa-l fac....sper sa lucrez cu spor la el,cand ma voi intoarce in tara,in februarie..si sper sa ma apuc imediat de el.Pana in martie maxim,sper sa fie terminat.Stima!

2 comentarii:

SeNtImEnT spunea...

nici nu vreau sa ma gandesc la episodu 4 sezonu' 4 :((( nea ilie devenise un brand , asta e viata merge inainte vom fi puternici !
Te asteptam acasa !
... si hai pe mess !

Anonim spunea...

E prea tare ca sa se termine aici... :(((((( Macar mai poti face nea ilie short???

!!!PLEASE!!!

Trimiteți un comentariu

Etichete

 
Powered by Blogger