duminică, 18 noiembrie 2012

Pa pa xDweb rpg

Am terminat programul cu intratul pe acest server,nu o să mai intru aici sau în altă parte.Pe cine veți vedea cu numele "Tary" sau "Nea Ilie" pe orice server să știți că nu sunt eu.În schimb,m-am gândit să deschid ocazional "marele" server Taryteam Studios,unde se petrece toată magia Nea Ilie.Și când îl deschid eu,o să postez pe blog ip-ul serverului (care se schimbă de fiecare dată,dinamic).Cine intra,nu muncește,freacă duda,primește bani moka,mașini personale căcălău și stați cu Nea Ilie original pe serverul original,4fun. ;) Ce ziceți? Sună bine?

10 comentarii:

Anonim spunea...

tary sunt skizzofrenicu' te rog din suflet da add la idu meu de mess din chat
Am o Idee la un scenariu crek ca o sati placa

georgik123 spunea...

Da ar fi foarte frumos:D

Anonim spunea...

Very good:)).Ar fii foarte frumos

Anonim spunea...

ar fii foarte frumos

Anonim spunea...

Foarte frumos ar fi:)

Anonim spunea...

Goood !!!

Anonim spunea...

Tary eu sunt foarte multumit de aceasta idee.Nea Ilie este viata mea de pe youtube!Dau like-uri la fiecare ep.Te rog sa continuii aceasta idee a ta>Te pup,Pa Pa!@@@@@

Anonim spunea...

care este ip-ul serverului? vreau si eu sa joc in film!imi doresc foarte mult mai mult ca un iphone sau ca o masina;)

Tary spunea...

Serverul nu mai exista.

Anonim spunea...

WTF??? nici macar nu l-ai fakt :/
PS: imi dai id tau de mess? Iti zic acolo cine-s

Trimiteți un comentariu

Etichete

 
Powered by Blogger