joi, 29 noiembrie 2012

O surpriză plăcută - Assassin's creed 3

Yep,"l-am dat peste cap" :)) cum se zicea odată...adică l-am terminat.Surprinzător de bun jocul,chiar nu mă așteptam,precedentele nu m-au dat pe spate și nu prea eram hotărât să-l încerc și pe acesta dar până la urmă  ,l-am jucat și povestea captivantă m-a ținut lipit de monitor până la sfârșit.Vorbesc ca un player obișnuit nu ca un fan Assassins,deoarece nu sunt fan,e primul joc din serie care îmi place cap-coadă.Grafica nu prea e schimbată,cam vechiuță dar nu e atât de deranjantă să nu-l joci din cauza asta,din contră...unele zone sunt chiar frumușele,și zăpada e frumos făcută.Hai că o dau în review :)) și nu vreau asta,ce vreau să spun e că....merită jucat,bineînțeles că nu-i un joc pentru oricine,nu pot să fiu mama omida să vă prezic "Haoloo jocu' ăsta e bengales pentru tine mâncațs",până la urmă gusturile nu se discută.Mai jos am pus niște print-uri din joc făcute de mine.Gameplay plăcut....eu trec la Hitman Absolution în paralel cu Far Cry 3 :))

































1 comentarii:

Ktm spunea...

Un joc de nota 10, la grafica si efecte speciale e foarte bine realizat dar si gameplay-ul e destul de usor

Trimiteți un comentariu

Etichete

 
Powered by Blogger