marți, 30 octombrie 2012

Nea Ilie Sezonul 4 Episodul 1

15 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte frumos!Felicitari tie si echipei tale!Sper ca si urmatorul episod va fi tot de marimea acestuia sau de ce nu ,mai mare...Bravo!

Anonim spunea...

A fost tare episodul asta :X! Episodul 2 cand apare? :>

Tary spunea...

La anul și la mulți ani! :))

Tibi Radu spunea...

Ala seamana cu Bond.

Tibi Radu spunea...

Tary tu de unde te-ai inspirat asa?

SeNtImEnT spunea...

...sa ne dea boieri bani :))

Tary spunea...

@Tibi Ti-am raspuns pe youtube.

Anonim spunea...

tary da de unde fac si eu rost de dacia aia smechera?

Anonim spunea...

tary imi spui si mie de unde ai luat sunetul motorului? si imi spui cum faci dacia tunata si ne-tunata?

Anonim spunea...

cum faci tuning version si stock

Anonim spunea...

Salu de mult vroiam sa te intreb si spet sa imi raspunzi la sez 3 ep 4 la inceput cum tunezi dacia cand apasa butonul rosu la frl si in sez 4 ep 1 la min 13 cand incepe urmarirea.Este mod.Daca este mod da-mi si mie link de download.Mersi

Anonim spunea...

S-ar putea k faza cu stock-tunning din ,,butonu rosu" sa fie un mod exclusiv by tary care sa nu fie postat sau doar o simpla editare la film. Apropo linku cu dacia stock si tuning nu mai e bun, tary! Cand ajungi in tara vei pune unul boon?? Multam fain!!!

Anonim spunea...

zi tary cum faci stock-tunning version este mod sau ceva ?? .......

robert robin spunea...

tary de unde iei masinile astea smechere plus sunetul lor ?dami pls un raspuns

Tary spunea...

De pe gtainside.com

Trimiteți un comentariu

Etichete

 
Powered by Blogger