vineri, 7 septembrie 2012

Overclock cpu vs gaming [Părerea mea]

Văd din ce în ce mai mulți gameri care își fac sisteme scumpicele de 3000-5000ron și vor să facă overclock la procesor,sistemele fiind exclusiv...pentru gaming.Care e problema,păi DAI BANII AIUREA,overclock-ul e un hobby toată ziua,nu e o necesitate...de exemplu,trebuie să-ți iei un procesor potent pentru OC,automat mai scump cu 200lei să zicem,îți trebuie placă de bază pentru OC...100lei în plus...treacă meargă dar e mai mult de obicei,îți trebuie și un cooler aftermarket bun vreo 150-200lei tot îi dai,deci în total să zic vreo 450lei,ăsta un caz fericit...așa, și banii ăștia în plus pentru ce? Pentru frecvențe mai mari? Păi stai așa tătuță,cu diferența asta de bani îți iei un procesor mai bun direct fără să te mai complici,și să nu mai zic de turbo boost la Intel care e automat și te doare la bască.Ce bani mai rămân, pui la placa video sau la altceva,și ieși mai câștigat.Overclock-ul e pentru persoane pasionate de așa ceva,nu e pentru "calitate/preț",ceva de buget.Scăpați de mentalitatea asta,și mai bine dați un OC la placa video (dacă aveți răcire bună) că e mult mai vital în jocuri.În postul ăsta n-am vorbit prostii,am vorbit din experiență,am tovarăși cu cpu-uri OC ready,overclockate și cu plăci video leșinate...think about it.

LaterEdit: Eu am pus niște cifre generice,nu am stat să analizez,diferența de bani putea să crească sau să scadă,per total ideea mea e în felul următor,de ce să stai cu procesor OC-at cu placă video de 9mil,când poți să stai pe procesor normal cu GTX660ti la 14mil,pentru gaming,normal.

3 comentarii:

Cristi002 spunea...

mare dreptate ai ;)
De 500 roni cat dai in plus pe OC ii adaugi la placa video, plus ca scapi de grija unui OC esuat.

d spunea...

Overclockul e si o necesitate atunci cand ai un procesor de generatie mai veche si nu vrei un upgrade. Intr-adevar, multi fac OC din placere, si eu am boala asta cateodata. :)

Tary spunea...

@d Când ai un procesor vechi,atunci da...dar sunt persoane în prezent care au rămas pe ideea aia și dau banii aiurea pe placi de bază,procesoare de OC care sunt inutile în gaming.

Trimiteți un comentariu

Etichete

 
Powered by Blogger