joi, 12 iulie 2012

R.I.P. Ernest Borgnine

Și postul acesta e cu întârziere dar deh... sunt ocupat cu Nea Ilie Short și alte treburi pe la țară.Cred că vă întrebați,ce naiba e cu moșu acesta? Moșu' a jucat un rol destul de important în copilăria mea,și anume "Lupii aerului (Airwolf)".Un serial difuzat în anii 90 pe TVR1,eram pur și simplu nebun după serialul acesta.Îmi plăcea mult și melodia de la generic:

Mai e un film cu Ernest Borgnine care mi-a plăcut și anume "Convoy",un film cu camioane americane,îl recomand celor care le plac filmele clasice cu urmăriri de poliție.Am găsit filmul complet pe youtube,cine dorește să-l urmărească,am lăsat link mai jos.

Cam atât despre actorul Ernest Borgnine,odihnească-se în pace.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Etichete

 
Powered by Blogger