joi, 5 iulie 2012

Nu vă așteptați la marea cu sarea...

Mâine... mai precis,la noapte va apare primul episod din Nea Ilie Short.Eu vă spun de acum,nu vă așteptați la ...ce v-am obișnuit până acum,seria asta conține episoade scurte făcute într-o săptămână.Nu e cu scenarii,sunt doar întâmplări care se petrec între perioada sezonului 3 și sezonul 4.Pentru sezonul 4 deja am început pregătirile,pentru scenariu și pregătiri...tehnice,dar se va lansa în toamnă cred deoarece mai plănuiesc încă un proiect,ceva ce n-am făcut până acum și n-are legătură cu Ilie.Deci ... sper ca seria asta nouă Nea Ilie Short,să fie destul de digerabilă,nu sunt obișnuit cu stilul acesta de program la repezeală,am vrut să încerc,să văd ce iese.Ne vedem la noapte....cei care n-aveți somn :P

2 comentarii:

Anonim spunea...

BRAVO TARY!Uite dami si mie linkul cu masina aia pe jumatate!

Raul Skate Boy spunea...

Zi-mi si mie te rog eu cum creez propriile mele masini ?

Trimiteți un comentariu

Etichete

 
Powered by Blogger