duminică, 15 iulie 2012

Coincidență prea mare...Nea Ilie există :))

Am văzut un articol pe curierulialomitean.ro (am lăsat link mai jos),care m-a lăsat mască...coincidența e foarte mare.Este vorba despre un vidanjor pe nume Nea Ilie :))),deci ...am căzut pe jos.Articolul a fost postat pe 16 martie 2012,și eu am făcut primul episod cu Nea Ilie când era vidanjor pe 18 mai 2010.Vedeți link-ul cu articolul:  http://www.curierulialomitean.ro/vidanjor-de-cursa-lunga-%E2%80%9Enorocosul%E2%80%9D-nea-ilie/

Să-l anunț că peste 2 ani va fi patron de bordel? :))

4 comentarii:

only_g3n1uS spunea...

OMG ! :O:O:O

TheBoy spunea...

o sa mai continuati cu serialul findca este foarte tare. aveti foarte multi fani care va sprijina chiar si eu nu puteti sa va lasati acum cand ati ajuns atat de sus. nu renuntati aveti fani care asteapta vinerea ca sa apare nea ilie. Va rog foarte mult nu renuntati acum cand ati ajuns atat de sus.Va vom sprijini

Tary spunea...

@TheBoy Ce ai fumat azi?

Poseydob spunea...

Tary el na fumat el a mancat

Trimiteți un comentariu

Etichete

 
Powered by Blogger