luni, 4 iunie 2012

Tehnologie de ..1982 - Vectrex

Consola Vectrex cu ecran incorporat aparuta in 1982-1983 are doua accesorii mai mult decat interesante,3D Imager (sau 3D Sector-X) si Light Pen.Mai jos o sa pun doua clipuri pentru a le vedea.
3D Sector-X sunt niste ochelari 3D cam ciudati si ...destul de mari:

Light pen-ul e asemanator cu ce vedem acum la tabletele grafice sau la smartphone-uri,sariti la minutul 6:23 sa-l vedeti in actiune:
Dintre cele doua accesorii, light pen-ul mi s-a parut cel mai interesant.Pe vremea aceea sa ai un fel de "MS Paint" in casa,cred ca era ceva S.F.Sper ca nu v-am plictisit cu postul meu,eu sunt pasionat de istoria gaming-ului si as vrea sa incep o serie de posturi despre consolele vechi si accesoriile lor,sper ca am si cativa cititori nostalgici pe aici... Respecte!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Etichete

 
Powered by Blogger