joi, 21 iunie 2012

N-am mai postat...știu.

Ce faceți pârnăiaaaaaașilooor,vedeți mă ... mama voastră de bandiți...ce vă alint eu pe voi,ptiu să nu vă deochi! N-am mai postat pentru că am fost ocupat,o să enumăr mai jos,de ce.
1.Sesiuneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.....
2.Mi-am luat un aragaz de S2 și mi-am futut timpul jucându-mă pe el.Cât p-aci să uit că am examen..
3.Lucrez la unul dintre proiectele acelea în sa:mp.Puțin,dar sigur...sper să termin până la deadline-u stabilit...dacă nu,mă întind și în deplasare (la țară)... o să fie "SU-priză".

Nu mai plângeți după Nea Ilie..... că vine el..........

1 comentarii:

Sherlock Holmes spunea...

Daca prin "aragaz de S2" vrei sa spui Samsung Galaxy S II atunci ai tot respectul meu. E cel mai bun smartphone, ma rog, dupa noul Galaxy S III.

Trimiteți un comentariu

Etichete

 
Powered by Blogger