vineri, 8 iunie 2012

Am terminat Max Payne 3

Mi-am făcut timp și l-am terminat...ce pot să spun,un joc genial marca R*! Din primele minute de joc mi-am dat seama că va avea o poveste interesantă și chiar așa a fost,o poveste foarte ok.Cutscene-urile sunt foarte numeroase,mie mi-au plăcut,dar cred că pentru unii nerăbdători nu vor fi chiar așa digerabile,oricum după un timp se pot trece de ele apăsând tasta enter.Gameplay-ul a fost de excepție,celebrul Bullet time îmbinându-se formidabil cu acțiunea, à la Max Payne.Grafica e destul de bună,nu arată rău,ce mi-a plăcut în mod special e că Max transpiră pe parcursul unei misiuni și își udă cămașa și asta dă un plus de realism.Per total,un joc excelent,oricum..fiecare cu gusturile lui dar eu vă recomand cu căldură să-l încercați,merită! Mai jos am pus câteva printscreen-uri făcute de mine:

<--Pregătit de acțiune.

                         
     Transpirat și împușcat-->



<-Sam Fisher mic ce ești.

       Chelie butelie-->




<--La pândă...
Pleacă în San Andreas-->

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Etichete

 
Powered by Blogger