sâmbătă, 30 iunie 2012

1.000.000 vizualizări pe youtube

Un pic întârziat acest post,am atins 1 milion de vizualizări pe youtube...la toate vid-urile care le am pe channel.Satisfacția e mai mare când ști că ai muncit pentru cifra aia,adică n-am postat videoclipuri cu Guess who,reclame amuzante,sau alte prostii copy&paste cu scopul să fac eu enșpemii de vizualizări să arăt că,vai,ce channel bengos am eu.Singurul vid care nu îndeplinește în totalitate cerințele mele e  "Hitler și Nea Ilie",am făcut doar subtitrarea la el,mă gândeam să-l scot într-un timp dar,l-am lăsat acolo...e comic...cât de cât,în rest...toate vid-urile sunt filmate,editate de mine.Mulțumesc tuturor,inclusiv haterilor care intră să dea dislike,mersi pentru 1 view :P!

1 comentarii:

Sherlock Holmes spunea...

Le meriti.

Trimiteți un comentariu

Etichete

 
Powered by Blogger