miercuri, 2 mai 2012

Call of duty Black ops 2 Trailer - Primele impresii


Un call of duty futurist? Dă-o în colo de treabă... dacă și COD s-a dat pe d-astea e clar..vine sfârșitul lumii.Nu zic că nu-mi plac astea S.F,dar parcă își bat joc de titlu...părerea mea.Medal of honor warfighter o să le ia unii dintre fani,sunt sigur de asta,pentru că și eu am tovarăși care nu le plac shooterele S.F.,și ar devora un shooter din WW2 ca pâinea caldă.Încă o problemă,folosesc tot engine-ul acela de pe vremea lui mamaie? Pfff..chiar m-am rugat să-l schimbe pentru că l-au folosit prea mult și timpul trece dar nuu... dau un ochi pe wikipedia și ce-mi sare în ochi... IW engine! Dă-o în parmezan de treabă,trecem în 2013 și ăștia uită în ce lume trăim,la câte încasări au,de ce dracu nu-l schimbă,sau să stea 2 ani să lucreze la el,măcar să scăpăm de vechitura aia.La story și la gameplay sunt sigur că va fi bun,mai mereu a fost așa.Ce mi-a plăcut din trailer,partea cu calul mi s-a părut șmecheră,să mă urc pe cal,"diii n-auz-ăi". :)) Ce să mai, îl aștept să văd ce resturi au mai rămas din el,dar la fel de mult aștept și MOH Warfighter.Doar o părere personală,stimă!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Etichete

 
Powered by Blogger