luni, 23 aprilie 2012

Proiector home-made

Mi-am făcut videoproiector home-made la țară.Tot vorbind cu un tovarăș de proiectoare,el vrea să achiziționeze unul și tot mă uitam la clipuri pe net până am dat de unu în care folosea un Ipod pentru a face un proiector.Imediat m-am gândit la lentila de la un proiector diafilm pe care o aveam de mult timp în camera mea.Așa că m-am pus pe treabă,am luat o cutie,i-am dat gaură am pus lentila,am improvizat un suport pentru telefon,am lipit cu scotch o riglă de suport ca să-l deplasez în cutie să ajustez proiecția și gata.Drăcia se vede destul de bine,mi-ar mai trebui încă o lentilă ca să-l fac ca la carte,dar deocamdată merge și așa.Momentan stă mai rău cu subtitrările,nu se văd bine pe proiecție mare (cam 30 inch),sunt "blur-ate", d-aia îmi mai trebuie o lentilă,dar pe o proiecție mai mică de 15-17 inch se vede "HD",pe proiecție mare merg de minune desenele animate.Mai jos puteți vedea câteva poze cu proiectorul,am încercat să pozez imaginea dar neavând alt telefon,al meu era pus în proiector,am făcut poză cu o praștie de Digi mobil,a ieșit ca dracu poza dar deocamdată doar pe Digi l-am avut ca "second phone",are o cameră distrusă rău de tot.



Cam așa stă el în funcțiune,doar că aici stă într-o parte.







Simplu ca bună ziua.








Tentativă de captură,telefon de pomană ce să-i fac...

4 comentarii:

SuciuA spunea...

Functioneaza ? Adica explica putin cum lai facut. Si Ce avem nevoie ? :D Ca pare foarte interesant

Tary spunea...

@SuciuA Da,funcționează! Păi am explicat cum l-am făcut,citește tot postul.Toată treaba o face lentila care e foarte puternică dar am înțeles că poți folosi și lupă mai de .. doamne-ajută așa.Eu am folosit telefonul,în principiu ..poți folosi orice cu eran cam peste 3 inch să fie ok.Contează mult și luminozitatea display-ului,eu am TFT dar cine are SuperAMOLED... va avea rezultate și mai bune.

Ruki spunea...

Deci nu pot sa cred... Bravo tary ! Chestia asta chiar e misto :)

Anonim spunea...

simpatica ghidusia eu vreau sa incerc un proiect mai indraznet cu un display de DVD portabil

Trimiteți un comentariu

Etichete

 
Powered by Blogger