miercuri, 18 aprilie 2012

Pffff...lucru reaq'

M-am trezit că n-am unde să țin serverul pentru filmări,înainte când eram la țară îl ținea Genius dar acum are alt net și nu-l mai poate ține.Momentan nu pot filma deloc Nea Ilie,poate găsesc o persoană să-l țină,care n-are treabă cu san andreas-ul,nu accept oferte de pe net,știți că am o problemă cu încrederea în oameni.Eu mai stau încă o săptămână la țară,în afară de aceasta,nu știu dacă o să filmez o boabă din episodul următor.Anul acesta o sa continui cu siguranță seria,deci nu mai întrebați dacă mai fac sau nu,o să fac când POT să fac.Nu sunt plătit pentru a face episoade,bine... sunt plătit dar foarte prost ;)),așa că am alte priorități.Cam asta e...buba,cine apreciază rămâne cu noi,cine nu,e liber să-și ia zborul,eu mai mult de atât,și mai repede de atât nu pot face.Dacă are cineva vreo mașina a timpului să mă anunțe :)) ,respecte!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Etichete

 
Powered by Blogger