joi, 22 martie 2012

Sniper Ghost Warrior 2 - PE BUNE?

Punct ochit,punct lovit,doar așa pot explica nașterea sequel-ului acesta creat de City Interactive.Pe bune,îmi vine să mă tăvălesc pe jos de râs,ăstia făceau numai  bombe de jocuri,deja când vedeai City int.. "Da,âsta e joc de mâna a doua".Când cei de la Activision se bucurau de succesul lui COD cu un engine destul de vechiuț,mârlanii de la city au pus geana pe engine-ul de la crytek.Adică stai,ăsta e direct banc,joc de la city interactive cu cry engine 3,asta e cea mai mare bâză.După ce au prezentat Sniper 2,să cazi pe jos ce grafică
și-au tras,parcă nu e un joc făcut de ei.Când alții se pătimesc cu engine-uri upgradate,trase de păr,martalogii ăstia pun mâna pe Cry 3 și acum au pretenții la clasa 1.Înainte aveau niște shootere prost optimizate,monotone și cu grafica destul de slabă.Va fi dovada clară a zicalei "Prost să fi,noroc să ai".De la jocuri mediocre,la jocuri de primă mână...genial,n-am cuvinte,așa ceva mai rar.Acum să vedem dacă se descurcă cu el,ei nu aveau probleme doar cu grafica,aveau probleme și cu gameplay-ul cam din topor.Am aflat de el încă de la primul zvon,dar cu apariția clipului de mai jos m-a făcut să-mi spun părerea.Jocul arată chiar bine,dar mai rămâne de văzut cum stă cu celelalte aspecte,cum ar fi... gameplay-ul.Vizionare plăcută!

 (Acest post este scris într-un stil mai de cartier,intenționat bineînțeles!)

2 comentarii:

D@rYu$ spunea...

tarutza blogu' tau nu va mai fi.te asigur;)

Tary spunea...

@Darius Dezvoltă...

Trimiteți un comentariu

Etichete

 
Powered by Blogger