luni, 7 noiembrie 2011

Nu sunt asistentul vostru!

Dacă vreți să instalați moduri,jocuri sau ...tot felul de prostii numai îmi cereți mie ajutor.Lista mea de messenger a crescut considerabil și nu mai fac față la cereri de genul acesta.Nu intru cu teamviewer la voi în pc,cereți ajutor la altcineva.Aveți internet... aveți tot ce vă trebuie,nu stau să vă explic,să vă fac tutoriale pentru nu știu ce instalări de moduri s.a.m.d. Căutați tutoriale pe google sau pe youtube.Dacă sunteți prea insistenți,dau ignore.
Beware kids!

3 comentarii:

only_g3n1uS spunea...

mda .. Tary are dreptate .. ! ;)) Cred ca primul elev al lui eu am fost !:))

kowally spunea...

bn ai facut, eu nu o sa fac asa ca si eu am fost la fel dar uni sunt prea prosti si insistenti.

only_g3n1uS spunea...

Nu intrepreta gresit .. nu am spus sa nu ii ajute am spus ca are dreptate la faza cu "Nu sunt asistentul vostru!"

Trimiteți un comentariu

Etichete

 
Powered by Blogger