marți, 1 noiembrie 2011

Colecția mea de reviste - ce a mai rămas din ea #2

Continui cu Pcgames4fun nr.56 din mai 2005



Pe copertă avem Splinter cell:Chaos Theory,pe mine nu m-a dat pe spate acest titlu al seriei.






Tot Pcgames4fun...nr.59 din august 2005



Mai e ceva de zis despre jocul de pe copertă? :>







Am mai găsit și un poster obosit ... spun asta pentru că l-am avut pe perete un timp.


E din Brothers in arms dacă nu mă înșel...






Atât cu revistele...din zeci de numere am mai găsit doar 4 în camera mea de la țară,în posturile următoare voi pune cd-uri și postere :)

2 comentarii:

Anonim spunea...

nu ai facut o poza si la rewiev-ul despre GTA San Andreas? as fi tare curios sa-l vad

Tary spunea...

N-am făcut poze la review dar când mă duc la țară o să fac ;)

Trimiteți un comentariu

Etichete

 
Powered by Blogger