vineri, 25 noiembrie 2011

Black Friday - FAIL

Intru eu frumos pe pc (pe la 10 dimineața),verific mesajele,comment-urile etc,și îmi amintesc că azi e black friday,reduceri masive! Intru pe emag..și răman cu ochii la pisică,vezi poza din stânga.Mda...suntem prea mulți,dar tot vina voastră e.Bun..nu merge emag,intru pe pc garage...blank page,ce văd eu în stânga jos la browser? Se așteaptă pc garage...așteaptă,așteaptă,până când,BOOM! A intrat,yoohoo! Dau click pe o categorie...."Hopa! Google Chrome nu s-a putut conecta la www.pcgarage.ro",FUCK! Aceeaș mărie cu altă pălărie.Mă bag iar la emag,dau refresh de câteva (zeci) de ori,pac,îmi intra în site.Întradevăr,la unele produse erau reduceri foarte mari,dau eu fericit click pe un produs,și îmi apare iar pisica.Mâța dreacu.....zât,e vina ta!

4 comentarii:

Anonim spunea...

yo am reusit sa ma conectez
Am vazut PlayStation 3 cu 800 RON (in mod normal costa 1.100)
Si Samsung Galaxy S II cu 1.600 RON (in mod normal costa 2.300 RON)
Dar la ambele stocul era epuizate.

Tary spunea...

Le-am văzut și eu după ce erau toate epuizate.... la anul mă trezesc de la 5 :))

CreeperLover spunea...

Eu am avut un noroc chior. Am apucat să iau un Acer Aspire cu 2 minute înainte să se epuizeze stocul.

Tary spunea...

@CreeperLover: Norocosule,să-l stăpânești sănătos! :)

Trimiteți un comentariu

Etichete

 
Powered by Blogger