miercuri, 16 noiembrie 2011

Am terminat NFS The Run

Nu e lung jocul,după aproximativ 5 ore l-am terminat (nu am jucat încontinuu),era de așteptat să fie așa scurt că deh,așa e la modă acum.The run are o poveste bună pentru un racing,interacțiuni noi,gen.. apasă pe space să alergi,apasă pe enter să sari de pe bloc,e.t.c.La controlul mașiniilor parcă ar fi hot pursuit 2010,nu prea e schimbat,arcade.La grafică eu zic că se putea și mai bine,la partea cu personajul în acțiune e super,arată foarte bine,la fel și mașinile,dar...unele zone au un aspect fumat,si are destule texturi vechi,la un asemenea engine ca Frostbite 2 puteau să schimbe și ei foaia.Dar sunt și zone bine lucrate.Are 10 nivele cu locații variate,nu o să apucați să vă plictisiți de un peisaj.Ce nu mi-a plăcut la el e limita de 30fps,dar probabil că se va rezolva pe viitor cu un patch.Per total,mi-a plăcut The Run,nu m-a dezamăgit,acum ...știți cum e,fiecare cu gusturile lui.Însă eu vi-l recomand cu plăcere :).

3 comentarii:

Nickaulyn spunea...

si eu l-am terminat aseara la 2.e super jocul

Anonim spunea...

e super l-am terminat si eu si pare ok din toate punctele de vedere dar totusi prea scurt

adyan spunea...

prea scurt jocul l-am terminat acum si nu am folosit toate masinile a.si fi vrut sa am acces la toate masinile etc...per total frumos dar super scurt...

Trimiteți un comentariu

Etichete

 
Powered by Blogger