vineri, 21 octombrie 2011

Reviste vechi

Până în 2006 am fost un fan înfocat al revistelor de gaming precum Level sau PC Games4fun dar și Chip (chiar am un CD de la Chip din 1999 =)) ).Am descoperit revistele Level și Pc games 4 fun destul de târziu,numai țin minte exact când am cumpărat prima revistă deoarece nu prea le mai găsesc,le-am lăsat la țară și acolo soba e la putere :)) și majoritatea au fost kill-ărite.Cred că mai am câteva prin camera mea,și câteva postere,o să mă uit când o să mai ajung pe la țară.Ieri mi-am amintit de ele,și am vrut să mai gust puțin din review-urile acelea la jocuri.Erau foarte tari la vremea lor,aflai știri despre anumite jocuri,review-uri,îți făceai o idee despre cum sunt jocurile respective,nu aveam net,nu era ca acum...pac intru pe goagle și caut ce vreau,singura sursă informație din reviste provenea.Dacă vreți să mai răsfoiți revistele românești de gaming am dat de un link care conține o grămadă de reviste.Aseară am răsfoit un an întreg ;))
Download reviste format PDF - (Click aici)

PS: Când o să ajung pe la țară o să fac câteva poze la reviste,cd-uri sau postere..să văd ce mai găsesc.

1 comentarii:

Anonim spunea...

Revista LEVEL stiu ca se mai vinde si acum dar nu stiu nimic de PC Games

Trimiteți un comentariu

Etichete

 
Powered by Blogger