sâmbătă, 15 octombrie 2011

About gaming...about 90s

Referitor la GTA,nu am început cu GTA 3 sau Vice city ca majoritatea puștilor,am început cu primul,chiar dacă acum pare o glumă,ce-i cu jocu' acela antic pseudo-3D? Jocul acela antic a fost precum GTA 4 la vremea lui,am rupt săliile de jocuri în 2.Defapt...de mic mi-a plăcut să cheltui banii pe jocuri. :)) Am început cu cabinetele arcade,încă din clasa 4-a,era sala față în față cu școala,după ce ieșeam de la școală băgam o fisă la "mașinuțe" cum le ziceam pe atunci.Acasă o ardeam pe 8bit,am avut câteva clone de NES (Terminatoare),nimic original.Un văr de-al meu avea NES original,mă uitam la el ca la mașini străine.Prima dată când am văzut un joc 3D,am avut o reacție de genul "WTF,OMG",primul joc 3D pe care l-am văzut a fost Hard Drivin' de la Atari,un joc de cabinet,mai jos puteți vedea poze cu el și cu cabinetul.
Anii 90 mi-au plăcut mult,jocuri frumoase,te jucai acasă pe Terminator (8bit) moka,dacă vroiai ceva mai real băgai o fisa la arcade și pupai grafică 16bit.Vizionai un film "de bătaie" pe video.La școală în pauze erau schimburi masive de dischete și casete video,așa era moda atunci.
Lumea se schimbă,încet sau repede,noi mergem tot înainte.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Etichete

 
Powered by Blogger