duminică, 18 septembrie 2011

Mai sunt două săptămâni...

..de vacanță.Ce repede a trecut și vara asta...mult prea repede.Parcă înainte și veriile erau mai lungi,sau...atunci puteam să mă bucur de timpul liber mai mult,cine știe.La olt, la baie am fost decât de vreo 5 ori,acum câțiva ani mă duceam pe fiecare săptămână de 2-3 ori.N-am nici cu cine,toți lucrează acum,numai eu..și cu un fost coleg de generală ce am rămas pe frecat duda :)).Pff,mai e puțin și... revin la rutina zilnică,iar la fuckultate.Îmbătrânesc ce să mai,am foști colegi care s-au însurat/măritat,unii au și copii.Dar eu vreaaaau iar la liceuuuuuuu :(( shit...am mai zis-o de o mie de ori până acum :)).Sunt nostalgic..și asta îmi mănâncă toți pufuleții,totul trebuie să fie așa greu la mine,mă gândesc la trecut prea mult.Hai baftă la școliță...dacă vă duceți ;))

3 comentarii:

MiKiBadBoy spunea...

Ba tary..sa stii...vacanta asta sa dus....pe ....
vacantele celelalte erau mai lungi..vreau vacantza inapoi:((((((((((

SeNtImEnT spunea...

asta e :(( .. parca cu cat avansezi in timp cu atat timpul se surprima si trece mai repede

SeNtImEnT spunea...

comprima sorry :))

Trimiteți un comentariu

Etichete

 
Powered by Blogger