joi, 15 septembrie 2011

FIFA&PES 12 - Demo

Eu personal nu le-am încercat deoarece...nu mă omor cu fotbalul, asta e.Ultimul Fifa pe care l-am jucat a fost '10,și preț de câteva minute.Nu mi se pare că se schimbă prea mult de la an la an,din 2009 incoace au schimbat grafica,dar gameplay-ul .. hmm ..au schimbat controalele :)) mi se pare identic.Probabil greșesc dar...mie așa mi s-a părut.Cât despre '11,doar am văzut...n-am jucat,neinteresant,nimic de zis.Acum moneymaker-ii de la EA se laudă cu noul Fifa 12,că are nu știu ce sistem nou de gameplay de "moare lumea plânge toți",parcă văd că e identic cu '11.Rivalii lor de la Konami,PES 12 vin și el în forță,sperând să-i facă față colosului de la EA.
Dacă nu mai aveți răbdare până la lansarea celor două jocuri puteți descărca versiunile demo:
FIFA 12 demo: Download
PES 12 demo: Download

Vouă care vă place mai mult?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Etichete

 
Powered by Blogger