sâmbătă, 10 septembrie 2011

Sistemele audio 5.1/7.1

În acest post voi vorbi despre sistemele audio 5.1/7.1 și aranjarea acestora.La mulți tovarași, și în general la alții am văzut sateliții puși pe birou foarte aproape unul de celălalt.Mă întreb așa ..de ce îți mai cumperi sistem 5.1 când tu stai cu 3 sateliți la un loc sau ..chiar toti pe birou lângă tine?Mi se pare o prostie pentru că se aude ca un sistem 2.1 dacă stau în acelaș loc.Eu sunt mai strict în privința aranjării sistemului audio,pe birou țin doar satelitul central,pe cel Front left în colțul stâng al camerei și cel Front right în colțul drept,cei rear (left-right) sunt în spate,numai că nu sunt chiar în colț din cauza cablurilor scurte dar sunt puși în spate pe cât posibil cu cablul pe sub covor.Nu e deloc special dar dacă te gândești mai bine așa e normal să-i poziționezi,și diferența de sunet e enormă,mai ales la filme și la jocuri.Cât despre subwoofer,am încercat să-l pun în mai multe locuri,de obicei se recomandă în colț dar până la urmă a rămas sub birou. Acum depinde și de modelul și mărimea sistemului pe care îl folosiți și mai ales de lungimea cablurilor.Doar o părere personală,stimă!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Etichete

 
Powered by Blogger