vineri, 26 august 2011

Reboot blog

Am pierdut posturile mai exact si blogul anterior din cauza mea.
Il mai stiti pe Robert aka. Avant? Acum ceva timp (sunt ceva luni) i-am dat admin pe blog lui Robert pentru a se ocupa de el,eu ba eram ocupat cu nea ilie,ba cu facultatea,asa ca am avut incredere in el sa aiba grija de blog.A postat multe posturi,si de calitate,review-uri la jocuri.etc,si-a facut treaba ..dar azi m-am trezit ca-mi face un "cadou" , posturile sterse,eu numai puteam intra ca administrator pe blog s.a.m.d.
Asta e,din greseli invatam in viata,toti vorbesc de bine in fata si la spate te agață.

2 comentarii:

DAFAdrian735 spunea...

Ce nesemţit Robert aka Avant! De ce oamenii ăştia stiu numai rau sa faca?! rău, rău si numai rău!
Tary,dă-mi te rog id-ul la acest individ ca să-l măscaresc ca la uşa corturui!

Tary spunea...

Robert,iesi acasa! :))

Trimiteți un comentariu

Etichete

 
Powered by Blogger