miercuri, 31 august 2011

Monitoare deștepte de la Philips

Philips a anunțat că va lansa o serie de noi monitoare cu tehnologii noi.Printre ele se afla un monitor cu tehnologia ErgoSensor,acesta recunoaște poziția utilizatorului și o poate îmbunătății din punct de vedere ergonomic.Această tehnologie funcționează cu ajutorul unei camere CMOS echipată cu un procesor și imaginile obținute sunt analizate de un software.Poate să-ți atragă atenția asupra timpului pe care îl petreci în fața pc-ului și astfel poate preveni oboseala și durerile de spate.
Părerea mea:
Ce au uitat să declare...pentru ce categorie de utilizatori e destinat acest produs, 40-50 ani? Mi se pare totuși o tâmpenie,sunt sigur că va costa foarte mult..dacă ajung să-l producă.Și camera aia e suspecta :)) de unde nu știu eu că software-u ăla deștept nu mă dă pe youtube? =))
  V-am pupat!

3 comentarii:

Hertz spunea...

"Poate să-ți atragă atenția asupra timpului pe care îl petreci în fața pc-ului"

Nu mersi , nu vreau ca un program sa-mi spuna ce si cum.

Prefer un monitor VGA cat televizoru' lu bunicu'.

SeNtImEnT spunea...

=)) tare faza cu youtube

Ciprian spunea...

Nici eu nu as avea incredere intr-un astfel de monitor :))

Trimiteți un comentariu

Etichete

 
Powered by Blogger