luni, 29 august 2011

L.A. Noire pentru PC e cam dubios

Când am aflat vestea că L.A Noire va apărea și pe PC în toamna sau iarna acestui an, am fost super încântat, dar mai târziu m-am uitat cu atenție la developer-ul care se va ocupa de versiunea pentru PC,și am început să-mi pun întrebări.Rockstar Leeds se va ocupa de el,problema apare când te uiți la jocurile la care au lucrat (inclusiv când se numeau Mobius Entertainment),au făcut jocuri pentru Gameboy Color,GameBoy Advance,Playstation 2,PSP,Iphone,Wii și DS.Acum pe bune? Ăștia erau cei mai potriviți pentru a face L.A Noire pentru PC? Ăștia care au făcut Liberty și VIce city Stories? M-aș mira dacă ar scoate un joc optimizat cât de cât și cu un control bine adaptat pentru PC când ei au lucrat numai pentru console.Tot ce ne rămâne de făcut este să așteptăm să apară.God have mercy!

1 comentarii:

Anonim spunea...

eu sper sa fie,abia astept!!!

Trimiteți un comentariu

Etichete

 
Powered by Blogger